روش های پاک کردن تاتو ابرو و دیگر تاتو ها

 


پاک کردن تاتو و موارد همانند آن امروزه تبدیل به یک دغدغه شده است. هر کس بنا به دلایلی می خواهد از شر تاتوهای قدیمی و طرح های که دیگر برایش جذاب نیست، خلاص شود. به خصوص در بانوان تقاضا برای پاک کردن تتو ابرو بسیار زیاد است که دلیل آن هم این است که بعد از گذشت چند سال از فرم ابرو خسته شده اند یا آن را مناسب با مد و یا صورت خود نمی دانند.  از این رو، پاک کردن تاتوها و راهکارهای آن، برایشان اهمیت زیادی دارد. این مسئله به قدری اهمیت دارد که شما نباید هر روشی را امتحان کنید. برخی راهکارها و دستگاه ها، ممکن است به بدن شما آسیب جدی برساند. از این رو انتخاب روشی اساسی برای پاک کردن تاتوها تصمیمی اساسی، در این زمینه است. برای پاک کردن و ریموو تتو ابرو یا هر نوع تتو دیگر، یک سری روش های مدرن و همچنین روش های خانگی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

روش های پاک کردن تاتو ابرو:

ممکن است بعد از انجام تاتو یا هاشور ابرو بخواهید آنرا کاملا پاک کنید برای پاک کردن تاتو و هاشور ابرو روش های مختلفی وجود دارد:

1. تاتوی همرنگ پوست :

در این روش، روی تاتو یا هاشور ابرو قبلی یک تاتو جدید با رنگ پوست شما زده می شود که باعث می شود تاتو کمرنگ تر دیده شود البته این روش می تواند فقط 60% تاتو یا هاشور ابرو را پاک کند و جای تاتو معمولا باقی می ماند .

این روش بیشتر برای اصلاح تاتو قدیمی ابرو استفاده می شود مثلا قبلا تاتو ابرو انجام داده باشید و بخواهید الان مدل و رنگ تاتو ابرو رو عوض کنید این روش می تواند برای شما مناسب باشد.
2. تاتو ریموور:

پاک کردن تاتو ابرو با ریموور یا همان حل کردن و خارج کردن رنگ بوسیله نوعی اسید یا ماده شیمیایی است که اظهار میدارند رنگ تاتو را حل و خارج میسازد البته این روش کمی زمانبر است و ممکن است تاتو به طور کامل پاک نشود و همینطور باعث شود که پاک کردن تاتو از روش های دیگر هم غیر ممکن یا سخت شود ف به همین دلیل استفاده از این روش را توصیه نمی کنیم.

3.روش های سنتی پاک کردن تاتو:

بعضی افراد غیر مطلع پیشنهادهای عجیبی مینمایند مثل  سوزاندن با سیگار یا حتی بعضی پزشکان بی تجربه با جسارت بوسیله کوتر اقدام به سوزاندن تاتو یا هاشور ابرو میکنند که حاصلی جز کلویید و آثار سوختگی چیزی حاصل نمیشود .

4.استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو:

راه حل نهایی و قطعی پاک کردن هاشور ابرو و تاتو در هر جای بدن استفاده از لیزر میباشد که مورد تایید تمام مراجع پزشکی و علمی دنیا میباشد

5.استتار کردن تاتوها:

اگر شما هنوز آمادگی پاک کردن تاتو‌های با لیزر را ندارید، کیت‌های آرایش سنگین می‌توانند یک ترفند جایگزین برای این مسئله باشند. سال‌ها قبل شرکت‌هایی مانند Tattoo Camo و Tattoo Cosmetics کیت‌های پوششی را عرضه کردند که افراد را قادر می‌کند که تاتو‌های خود را بپوشانند. به دنبال ان حتی شرکت‌های تخصصی لوازم آرایشی مانند Dermablend نیز محصولاتی را عرضه کردند که ممکن است در پنهان کردن تاتو‌ها موثر باشد. در ادامه شرکت‌های مختلف بهداشتی و آرایشی، شروع به تولید محصولات مشابهی کردند که نیاز به نسخه پزشک نیز ندارد.

روش های خانگی پاک کردن تاتو ابرو و سایر تاتوهای دیگر:

روش های خانگی شاید برای بعضی تاتو جواب دهد یا به مرور زمان آن را کمرنگ تر کند ولی با این روش ها شما نمی توانید به طور کامل تاتو را پاک کنید.

·        ترکیب آلوئه ورا و ویتامین ای: در این روش به مدت یک الی دو ماه به صورت منظم می توانید عصاره آلوئه ورا را با ویتامین E ترکیب کرده و شبها قبل از خواب به محل تاتو بمالید و تا صبح به همین حالت بخوابید و صبح با آب سرد بشویید

·        ترکیب عسل، ماست و نمک:  ابتدا محل تاتو را با آب و صابون بشویید سپس دو قاشق عسل را با مقدار مساوی از نمک و ماست ترکیب کرده وبر محل مورد نظر به طور منظم در مدت 20 دقیقه بمالید.

·        استفاده از لیموشیرین: برای این کار باید لیموشیرین را به طور منظم روی محل تاتو بگذارید


برای پاک کردن تاتو های خود با روش های مدرن و کم خطربه خصوص برای ریموو ابرو با روش های جدید موجودف بهتر است از یک متخصص حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید که عوارضی برای شما نداشته باشد، امروزه در بستر اینترنت، شرکت های سرویس خدمات آنلاین وجود دارد که بهترین متخصص را در هر زمینه ای به شما معرفی می کنندف شما به راحتی می توانید با ثبت فارش در سایت این شرکتها، به چندین متخصص متصل و بعد از یررسی پروفایل هر یک و همچنین بررسی نظرات دیگران بهترین انها را انتخاب کنید.


Comments

Popular posts from this blog

دلیل روشن نشدن آبگرمکن دیواری

روش های رنگ آمیزی ساختمان به چه صورت است؟