آشنایی با انواع حوله خشک کن و مزایای آنها

 

نصب حوله خشک کن

حوله خشک کن ها همان رادیاتورهای جدید هستند که کاربردهای بسیار فراوانی هم دارند. این حوله خشک کن ها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند جزو لوازم دکوری در حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و... محسوب می شوند.

مزایای حوله خشک کن

امروزه از حوله خشک کن ها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند برای دکوراسیون استفاده می شود و علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد مزایای زیر را نیز دارد:

·        نصب بسیار آسان

·        اشغال فضای بسیار کم

·        از بین بردن قارچ و کپک

·        کاهش مصرف انرژی

·        خشک کردن حوله و لباس های دیگر

آشنایی با انواع حوله خشک کن:

حوله خشک کن ها از لحاظ جنس و عملکرد انواع مختلفی دارند. مثلا حوله خشک کن ها بر اساس عملکرد به دو مدل آبی و برقی تقسیم می شوند:

·        حوله خشک کن برقی: این نوع حوله خشک کن ها مستقل از سیستم گرمایشی ساختمان هستند و به راحتی بر روی دیوار نصب می شوند. برای استفاده از آن فقط کافی است که سیم آن را به برق وصل کنید تا لوله های آن گرم شود.

·        حوله خشک کن آبی: این حوله خشک کن ها به سیستم گرمایشی ساختمان متصل هستند وآب با فشار از لوله های حوله خشک کن در حال رد شدن است پس قبل از خرید این نوع به سیستم مرکزی ساختمانتان توجه کنید. به خاطر داشته باشید برای نصب حوله خشک کن آبی نیاز به لوله کش دارید.

انواع حوله خشک کن بر اساس جنس به حوله خشک کن های فولادی و استیل تقسیم می شوند:

·        حوله خشک کن استیل: این حوله خشک کن ها از جنس استیل هستند، به دلیل جنس استیلی که دارند در هر شرایط آب و هوایی مقاوم هستند، زود گرما را به خود گرفته و دیر از دست می دهند، طول عمر بالایی دارند و رسوبات بالای آب به هیچ عنوان به آن صدمه ای نمیزند.

·        حوله خشک کن فولادی: این حوله خشک کن ها از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و در نتیجه سال های سال برای شما کار می کنند اما نسبت به مدل استیل کمی سنگین تر هستند.

برای نصب حوله خشک کن به چه عواملی باید توجه کرد؟
اما بعد از انتخاب حوله خشک کن با توجه به شرایط خودتان، باید از یک متخصص و نصاب حوله خشک کن کمک بگیرید که مکان مناسب را انتخاب و مراحل نصب حوله خشک کن را انجام دهد. از جمله نکاتي که در هنگام سفارش و درخواست نصب حوله خشک کن براي نصاب و کاربران متقاضي اين خدمات اهميت دارد، مي‌توان به موارد زير اشاره داشت:

·        نحوه نصب حوله خشک کن در گرمايش از کف

·        نصب شير رفت و برگشت حوله خشک کن

·        بررسي ارتفاع استاندارد نصب حوله خشک کن

·        نحوه هواگيري حوله خشک کن

·        اجراي نقشه لوله کشي حوله خشک کن

·        دلايل سوراخ شدن حوله خشک کن

·        ابعاد استاندارد حوله خشک کن

·        لوازم نصب حوله خشک کن

·        قيمت نصب حوله خشک کن

·        هزينه تعمير حوله خشک کن

·        عایق بودن دیوار پشت حوله خشک کن

·        نزدیک بودن محل نصب به در و پنجره

·        رعایت حداقل فاصله ان با اطراف

حوله خشک کن



قیمت نصب و تعمیر حوله خشک کن به چه صورت است؟

نصب حوله خشک کن تهران با هدف صرفه‌جويي در مصرف انرژي، پخش يکنواخت گرما در حمام ، در رنگ‌ها و طرح‌هاي مختلف و همين طور قابليت نصب بصورت عمودي و افقي براي طراحي‌هاي مختلف  صورت مي‌گيرد. اجراي نقشه لوله کشي حوله خشک کن در تهران نيازمند به کارگيري افراد متخصص و شرکت‌هاي مجري و معتبر در اين زمينه است. قیمت نصب حوله خشک کن قیمت مشخصی ندارد و به عوامل زیر بستگی دارد:

·        نوع رادیاتور حوله خشک کن

·        محل قرار گیری ان

·        سختی شرایط نصب حوله خشک کن

·        دستمزد نصاب

·        نیاز به هواگیری حوله خشک کن.

هواگیری حوله خشک کن چیست؟

شما باید هوایی را که هنگام عبور آب در لوله ها گیر می کند، از رادیاتور خارج کنید. اگر هوا به مدت طولانی در لوله ها بماند، ممکن است دما کاهش یابد و گرمایش به طور یکنواخت انجام نشود. هوا تمایل به قرار گیری در قسمت های بالایی رادیاتور دارد بنابراین موجب می شود این قسمت سرد شود. هواگیری به فرآیند خلاص شدن از هوایی که در بالای رادیاتور جمع شده است گفته می شود.

برای انجام این کار بهتر است از یک نصاب و متخصص کمک بگیرید. برای دسترسی به بهترین متخصص کافی است از طریق گوشی خود در سایت شرکت های خدمات انلاین ثبت سفارش کرده و بهعد از دریافت قیمت بهترین آن ها را انتخاب کنید.

حوله خشک کن یکی از وسایلی هست که علاوه بر اینکه برای گرمایش استفاده میشه، به عنوان یک المان زیبایی برای دکوراسیون هم محسوب میشه. یکی از دلایلش تنوع در مدل و جنس هاشون هست. شما می تونین انواع مدل های حوله خشک کن و تو بازار ببینین از جمله حوله خشک کن برقی، استیل، فولادی و حتی شیشه ای.

مزیت استفاده از حوله خشک کن اینه که علاوه بر اینکه لباس و حوله هاتون سریع خشک میکنه، باعث جلوگیری از رشد کپک و قارچ می شه و مصرف انرژیش خیلی پایینه و فضای کمی و اشغال می کنه. برای اینکه طریقه نصب حوله خشک کن سریع و راحت باشه، می تونین از متخصصین "خدمت از ما" کمک بگیرید.

Comments

Popular posts from this blog

دلیل روشن نشدن آبگرمکن دیواری

روش های رنگ آمیزی ساختمان به چه صورت است؟